Обмін та повернення Згідно із законом України, є 2 причини, за якими Ви можете повернути товар. Перша - це товар неналежної якості. Друга причина - товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром і т. д. Повернення неякісного товару. Якщо Ви придбали товар з явним заводським браком Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому:усунення дефекту неможливо;на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації. ● обмін товару на аналогічний (якщо на даний момент такого ж немає в наявності, Ви можете почекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації);● отримати інший товар на ту ж суму, яку Ви заплатили за бракований товар;● повернення грошей у розмірі вартості товару.
Повернення товару який не підійшов Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути товар, якщо він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром і т.д. Для цього є кілька умов, які повинні бути дотримані з Вашого боку:● наявність номера замовлення з інтернет-магазину який доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас;● збереження повної комплектації товару;● збереження цілісної заводської упаковки, пломби, печаток;● товар збережений в тому ж вигляді, що був куплений, відсутні сторонні запахи, плями;● товар не використовувався. Пам'ятайте, що в разі повернення якісного товару, закон України захищає не тільки Вас, але і наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде проданий тій людині, якій цей товар припаде до душі. Він буде використаний за призначенням і тому важливо, щоб він залишився таким же, яким потрапив в Ваші руки.
Повернення товару який не підійшов Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути товар, якщо він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром і т.д. Для цього є кілька умов, які повинні бути дотримані з Вашого боку:● наявність номера замовлення з інтернет-магазину який доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас;● збереження повної комплектації товару;● збереження цілісної заводської упаковки, пломби, печаток;● товар збережений в тому ж вигляді, що був куплений, відсутні сторонні запахи, плями;● товар не використовувався. Пам'ятайте, що в разі повернення якісного товару, закон України захищає не тільки Вас, але і наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде проданий тій людині, якій цей товар припаде до душі. Він буде використаний за призначенням і тому важливо, щоб він залишився таким же, яким потрапив в Ваші руки.
Перед тим, як забрати товар з «Нової Пошти» або у кур'єра, відкрийте упаковку і упевніться, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити часові втрати на повернення, в разі заводського браку або якщо товар Вам не сподобався.
Термін повернення грошей або обміну товару: Якщо ви здійснювали повернення товару, після отримання, ми перевіримо товар, і протягом 7х робочих днів переведемо вам кошти на особисту картку Покупця, з якою здійснювався платіж. У разі обміну товару, після отримання, ми перевіримо товар, і протягом 3х (трьох) робочих днів відправимо новий товар. Деталі обміну товару В якості компенсації, згідно із Законом України, ми надаємо Вам право вибрати такий же товар з іншої партії, або обрати інший товар на ту ж суму грошей. Якщо Ви хочете обміняти заводський брак, доставку в обидві сторони оплачуємо ми. Якщо ж ви міняєте якісний товар, за доставку платите Ви. Не підлягає обміну Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Ознайомитись з ними можна тут.